Wij zijn blij met onze klanten. Daarom geven we een zichttermijn van 14 dagen. Binnen die tijd mag je het product zonder opgaaf van redenen terugsturen. Om de aankoopkosten terug te kunnen storten hanteren wij de voorwaarden dat:
- de teruggestuurde producten niet gebruikt zijn en;
- zijn voorzien van de oorspronkelijke verpakking/labels.
Uitzondering herroepingsrecht
Het herroepingsrecht geldt voor consumenten, niet voor bedrijven.
Instructies terug sturen
Als je het product wilt terugsturen tijdens de 14 dagen bedenktijd onder toepassing van de zichttermijn/herroepingsrecht kun je zelf gemakkelijk een retourlabel downloaden. De link hiervoor vind je in de mail met het onderwerp Je bestelling van Hondenknuffels is onderweg! onder het onderste kopje retourneren. De kosten hiervoor zijn € 6,75 voor Nederland, € 9,50 voor het buitenland. Dit bedrag moet worden voldaan als je het verzendlabel retour digitaal ontvangt. Deze kosten ontvang je niet terug (het aankoopbedrag inclusief verzendkosten wel).
Let op: heb je een gratis knuffel bij de bestelling ontvangen, omdat de bestelwaarde boven de €30,- kwam? Voeg deze dan toe aan het retourpakket. Als je de gratis knuffel liever houdt omdat die al is gebruikt bijvoorbeeld, dan kan dat natuurlijk. Wel verrekenen we dit door het terug te storten bedrag van de geretourneerde artikelen met € 5,- te verminderen.
In geval van een defect product of een verkeerde toegestuurd product ontvang je van ons een label om het product terug te sturen. Neem daarvoor eerst contact met ons op via info@hondenknuffels.nl.
Om het geld zo snel mogelijk terug te kunnen storten help je ons door de pakbon bij de artikelen bij te voegen. Heb je die niet meer? Vul dan duidelijk jouw naam, adres en emailadres in en bij voorkeur het ordernummer.
Terug te ontvangen bedrag
Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging. Een terugstorting wordt zo spoedig mogelijk, altijd binnen 7 dagen na ontbinding verwerkt.
Hondenknuffels.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. In geval van een nog openstaande factuur bij Klarna ontvang je van Klarna een creditfactuur.